Årets nyhet: Julbord med show

Var ute i god tid och slipp julstressen. Säkra plats för ert företag redan nu på årets mest minnesvärda julbordsalternativ – med boka-tidigt-rabatt!

Vi på Flygvapenmuseum presenterar ett exklusivt erbjudande för er som bokar före midsommar. Välkomna till en magisk showkväll med ett läckert julbord, där det närproducerade mathantverket står i fokus. Vi dukar upp mat och dryck i en unik miljö mitt bland våra historiska flygplan.

Livebandet Made in Sweden garanterar sin publik en rolig och fartfylld musikupplevelse med hög igenkänning och en hitparad från de senaste decennierna till dagens dansgolv. Ge dina medarbetare ett oförglömligt julfirande i en unik atmosfär.

Boka nu för att säkra din plats – begränsat antal tillfällen!

Tre artister sjunger framför ett glittrigt draperi.
Show med livebandet Made in Sweden. Foto: Made in Sweden.

Datum: 11–14 december
Tid: 18:30 – cirka 22:00
Kostnad: Ordinarie pris 995 kronor – med detta erbjudande 896 kronor.
Upplägg: Börja kvällen med en välkomstdrink, för att sedan inta en trerätters julmeny som avslutas med en dignande dessert- och ostbuffé.

Boka

Boka gärna via kontaktformuläret!

Du kan också nå oss via gruppbokning@flygvapenmuseum.se, eller telefon 013-495 97 14.

Extra!

Boarda tidigast av alla och krydda din bokning med en guidad visning om svensk flyghistoria. Få 25 % rabatt på visningskostnaden!