galamiddag bland flygplan
middag bland flygpan

konferens

Middag och event i museilokal

Under hösten 2023 fram till sommaren 2024 ska museets restaurang Calle C renoveras och kommer därför att ha begränsad tillgänglighet. Läs mer här!

Högtidsmiddagar, modevisningar, bröllop, produktlanseringar och företagsmingel – på Flygvapenmuseum är allt möjligt.

Utställningshallarna på Flygvapenmuseum är stora och rymliga. Smyckade och festdekorerade är de med sina över tio meters takhöjd imponerande. Vackert dukade bord, mat och dryck av högsta kvalitet, professionell ljussättning och personlig service skapar en fantastisk stämning.

Varje bokning skräddarsys utifrån era specifika behov. Vare sig det handlar om en intim middag eller en bankett får ni hjälp med både planering och genomförande. Förutom råd om mat och dryck får ni också hjälp att hitta den bästa lösningen för ljud, ljus och annan teknisk utrustning som ert evenemang kan behöva.

Inspiration för er kväll

Börja kvällen med en välkomstdrink, följd av en visning i utställningarna med någon av Flygvapenmuseums kunniga museilärare. Därefter kan ni slå er ned vid dukade bord, mitt bland de historiska flygplanen, och njuta av vällagad mat av hög kvalitet. Efter middagen finns möjlighet till dans i museets stora hörsal, med ett uppskattat liveband på scenen. Utanför går det att göra om entréhallen till en trevlig loungemiljö med bar.